Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Hallo meiskes, het is zover dat ik dit mooie gebeds doosje kan laten zien, verleden week Donderdag 20 September ben ik hier mee begonnen, het is ook heel leuk om te doen, een houtenkistje in een soort van boekmodel gekocht bij de Action en deze opgepimpt! Deze heb ik cadeau gedaan aan Tjitske Meijer een zendelinge die mij aan het hart ligt.
de voorkant van het doosje
                                                                      de binnenkant



 


5 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig Jetty.
Liefs, Marianne

Sandra zei

wat een mooie doosje is dit geworden Jetty
gr sandra

Henriette zei

dank jullie wel meiskes, leuk om te doen en om weg te geven..liefs Jetty xxx

Astrid zei

Ik vind het een geweldig mooi doosje Jetty, schitterende details !!

liefs Astrid

Henriette zei

Astrid dank je wel, liefs Jetty xx