Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 27 Oktober, nadat ik de verjaardagshanger had afgemaakt, heb ik ook nog ff twee kaartjes gemaakt, zo gaaf dat papier, daar wil je gewoon mee doorgaan!
 
 
en deze is ook gaaf!
 
 
al met al een hele geslaagde dag!
 
 
 

1 opmerking:

marijke zei

zooooooooooo mooi wat jij hebt gemaakt ook die hanger is zooooooo super , je schud het zo even uit je mouw wat jij gaat maken he?