Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

1e Kerstdag

We hebben het gevierd in de gemeente
van onze zoon Julien en zijn gezin.
 
Wat een feest
en
 we waren zo
trots
op onze kleindochters!
 
Roxanne
is de engel die vertelt
dat Maria zwanger zal worden
van de
Heilige Geest!
 
 
 
 
 
 
Samen zingen
het is geweldig!!
 
 
 
Ze zijn zo blij
en ik ben dankbaar
dat we er
getuige van zijn geweest!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een mooie kerstengel is je kleinkind, neem aan dat jij dat bent met nog 2 kleinkinderen???

Groetjes yvon

Henriette zei

Ja Yvonne, ik zit heerlijk met de meiskes te zingen...