Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Het is tijd voor een nieuwe scrapkamer
het oude weg
en
het 
nieuwe komt te voorschijn
dat was een hele klus!
 
In de loop der jaren
heb ik zoveel
spullen verzameld
dat de kamer geheel
vol stond
kijk maar
dit is het begin
van het
opruimen!
 
 
 
 
 
en wat hebben we veel
weggegooid
tientallen zakken
vol
met
oude spullen
en een
tafel - bureau
twee stoelen
en dit
is het resultaat
kijk .....
zo is de kamer nu!
een mooie tafel
met twee stoelen
en
ladenkast
gekocht bij "Jisk"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Sandra zei

helemaal super ziet er goed uit
gr sandra

Henriette zei

dank je we, ik ben er ook heel blij mee, liefs Henriette xxx