Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Vrijdag 14 Juni
een kaartje
gemaakt,
ik ga ontdekken
dat kleuren
wel gaaf is!
 De digi
is ontworpen door
Krista Smith
 
 
 
 


6 opmerkingen:

Claudia zei

Wauw wat prachtig!

Groetjes, Claudia

Sandra zei

erg leuk henriette ziet er weer goed uit
gr sandra

Henriette zei

dank jullie wel, liefs Henriette xxx

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne

Henriette zei

dank je wel Marianne en ik ben niet echt tevreden, want ik kon mijn stempelpapier niet vinden, dus ik vind het kleuren niet echt lekker gegaan, ik ga hem nog een keertje maken, liefs Henriette xxx

Ghea zei

tja ze heeft een leuke digi gemaakt voor de club, en jij hebt er weer iets schitterends mee gemaakt.
Groetjes van Ghea