Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

Dinsdag 19 Augustus
een kerstkaart
gemaakt 
met de gewonnen digi
van
LacySunshine
http://lacysunshine.weebly.com/






2 opmerkingen:

Gerrittina zei

Wat mooi Henriette. Heb je andere kaarten ook nog even bekeken. Het lijkt echt alsof jouw figuurtjes zo van de kaart af komen. Het geeft zo'n leuk effect!

Gr. GZ

Henriette zei

dank je wel en ik leer nu ook te kleuren, liefs Henriette xxx