Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 9 Juni, opdracht weekendkaart ~ SOL freubelstraatje: even anders ~ Wat zijn de spelregels: ~ Je maakt een kaart met een afdrukje of een 3 D of vintageplaatje (maar net wat je leuk vindt. De kaart moet voldoen aan een aantal voorwaarden: ~ Er moet op zitten: ~ 1 lint ~ 2 vlinders ~ 3 swirls ~ 4 soorten scrappapier ~ 5 bloemetjes ~ ik heb de kaart verders gemaakt van een loonzakje!

4 opmerkingen:

Anneke klerks zei

mooi geworden

fijn weekend
liefs anneke

Creation by Heart zei

Hoi Jetty, wat leuk om zo'n opdracht te maken. Doe je dat nu voor het eerst? Helaas heb ik geen tijd om 'm te maken dit keer:( Maar ik heb het overgeschreven en wie weet......krijg ik toch nog een momentje om een kaartje te maken, dan is dit een leuke uitdaging:)
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)

Henriette zei

Hoi lieve Henny, ja dit is mijn eerste keer, is best leuk om andersom te werken!
liefs Jetty xxx

Sandra zei

superleuk kaartje hoor jetty
gr sandra