Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 23 Juni, een aparte dag, onze kleindochters komen dit weekend logeren, dat is heerlijk, we zijn vandaag naar het strand geweest en de meiskes hebben zich heerlijk vermaakt in de ruwe zee en we zijn ook pannenkoeken wezen eten, dat is ook het einde!!... enne ...het water was niet koud ..hihihihiihi... ~~~~~~ We zijn heerlijk uitgewaaid.... ~~~Kijk ons nu eens samen zitten op de grote koeienbank... ~~~~~ he he....eindelijk kunnen we aanvallen!!! ~~~Het smaakt echt heel lekker!!! ~~~~~~~Opa......opi ... ik ben moe... ~~~En natuurlijk gaan we bij oma altijd even aan de freubel ~~ mooi he! dat heb ik gemaakt voor opa met de hondjes! ~~~~~Omi kijk eens, dit heb ik voor u gemaakt!! lief he..ik heb het opgehangen in mijn kamer!

Geen opmerkingen: