Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
Zaterdag 10 Augustus
een
spaarpot gemaakt
voor
 een speciaal iemand!
 
 
 
 
 


5 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een plaatje is het weer.
Liefs, Marianne

Henriette zei

Dank je wel Marianne, liefs Henriette xxx

Wilma zei

Een MOOIE creatie Henriëtte.
Enneh.....MOOI blog ☺☺☺.....hihihi, lijkt veel op dat van mij.
Nog een fijne avond en liefs Wilma

Aritha V. zei

Mooi ... was die speciale iemand er blij mee?

Henriette zei

this special person is on holiday, ik ga het einde van de week brengen!, bedankt voor de lieve reacties xxx