Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!



 
Vrijdag 23 augustus
genietend van het zonnetje
op de camping
ben ik
ff aan de freubel geweest!
 
onze tante zegger Denise is geslaagd
en
ik heb voor haar dit boekje gemaakt!
 
dit geheel is gemaakt van A5 enveloppen
 
 
dit is de voorkant
 
 
de binnenkant
 
 
nog een bladzijde
 
 
de andere kant
 
 
en dan is er een einde
 
 
er zitten heel veel labels in
en
een
mooi gedichtje!


9 opmerkingen:

Maaike zei

Dit is ook weer zo´n geweldig mooi boekje geworden. Super!

Wiebine zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt !
groetjes,
Wiebine

Unknown zei

Oh wauw zeg!!! Prachtig kado hoor, wat een werk heb je er weer aangehad! Leuk zo'n tante!
Elly X

Stampidoe@gmail.com zei

Ook dit is ene geweldig boekje geworden, heel mooi

groetjes yvon

Henriette zei

Dank jullie wel en ja het was een heleboel werk maar zo geweldig on het te mogen doen, liefs Henriette xxx

Marianne zei

Ziet er perfect uit Henriette.
Liefs, Marianne

Alida zei

wat ontzettend mooi en een leuk idee met die enveloppen kun je lekker veel in kwijt, moet ik ook maar eens gaan doen

Henriette zei

Dank jullie wel en ja met enveloppe daar kun je heel veel mee doen...
liefs Henriette xxx

Rita Klapwijk zei

Wat bijzonder mooi, Henriette!
Wat een werk (en liefde) zit daarin.