Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vandaag 10 februari, werd ik gebeld door tante Aaf of ik een kaart wilde maken voor haar dochter Ans, die 40 jaar is getrouwd met Adriaan en dit is het geworden!
en dit is de tag die er zit.

4 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig Jetty, heel mooi gedaan.
Groetjes Marianne

Monique CreaTijd zei

Geweldig mooi !

Adriana zei

hallo Jetty, via de club van tiets ben ik op je blog gekomen:)
wat maak je leuke creaties, ben nummer 25 van de volgers:)
groetjes Adriana,
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Henriette zei

Lieve meiskes, wat fijn dat jullie op mijn blog komen kijken en hier wat schrijven en ook Adriana van harte welkom!