Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Ik zit vandaag, 17 februari in het Intell hotel in Zutphen en ja, de wedstrijd van de sketches van het forum Scrap-freubelen sluit op zaterdag de 18e, dus ff zweten maar het is gelukt!

5 opmerkingen:

Ida zei

Prachtig Jetty ! Geniet van je weekendje weg.
Groetjes Ida

Marianne zei

Prachtig kaartje Jetty en lekker genieten hoor!
Groetjes Marianne

marion zei

Wat een schitterend kaartje !! Wat fijn dat je volger van mij geworden bent. Liefs, marion

Henriette zei

oowowoooow, wat leuk dat jullie er zijn, liefs Jetty xxx

Monique CreaTijd zei

Haha ik zie je al zitten op je hotelkamer ! Geniet ervan !!