Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Recept voor echte Vriendschap. Hoofdingrediënten: Vertrouwen ~ Liefde ~ Eerlijkheid ~ Oprechtheid ~ Vergevingsgezindheid ~ Geduld ~ Vriendelijkheid ~ Benodigdheden: ~Een warm liefdevol – open hart ~Mix de bestanddelen op een rustige en verstandige wijze door elkaar Doe dit met zachte liefdevolle krachtige hand, neem hier ruimschoots de tijd voor Volg hierbij vooral je gevoel en wees niet bevreesd, want God is met jou Schenk nu het resultaat in ruime mate aan een ieder die je kent ~Herhaal dit regelmatig, indien mogelijk dagelijks en je zult zeker’s versteld staan van het effect! Het zal je een warm en goed en een vreugdevol gevoel geven ~Bedenk: De op deze manier verkregen mix biedt absoluut garanties voor de toekomst, want weet dat de Here God, deze ingrediënten aan een ieder van ons heeft gegeven om uit te delen! ~Zo is onze God: Hij geeft en wij mogen het ontvangen en het uitdelen!

3 opmerkingen:

Marianne zei

Heel mooi Jetty en de waarheid.
liefs Marianne

marion zei

prachtig gedicht Jetty ! Liefs, Marion

Anneke klerks zei

prachtig!!!!

liefs Anneke