Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Zaterdag 10 November een
bedank hart gemaakt
voor Tiets!
 
 
de binnenkant van de hartendoos
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Wow wat een kunstwerk !

Sandra zei

erg leuk. Had de dozen al zien liggen bij de action maar wist even niet wat ik er mee zou doen, dus heb ik ze laten liggen. Heb het nu tenslotte al ff druk genoeg met studeren
gr sandra

Henriette zei

dank jullie wel, liefs Jetty xxx