Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Dinsdag 30 Oktober j.l.
een freubeldag
samen met mijn vriendin Sonja!
 
en dat is dan ook heel gezellig!
en zo hebben we 
allebei 1 paar schaatsen gepimpt.

* De achterkant van mijn schaatsen zijn wit!




Dit is de creatie Sonja,
zo zie je
hoe verschillend!

de voorkant en de achterkant
 



3 opmerkingen:

Sandra zei

zo zie je maar dat iedereen er totaal iets anders van kan maken
gr sandra

Monique CreaTijd zei

Hartstikke mooi gemaakt en heerlijk om ook de creatie van Sonja te kunnen bekijken ! Ik heb die stans ook....zullen we dan met zijn 3 de elfstedentocht gaan doen?

Henriette zei

Dank julie wel voor de reacies, maar even Monique het is geen stans, het is een schaatsenmodel van mdf hout en dat hebben we nagetekend...liefs Jetty xxx