Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zondagmorgen 25 November
de wind giert om het huis
en het is voor de rest stil
en ik dacht ik ga ff
aan de freubel
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Sandra zei

deze is toch ook wel weer superleuk geworden jetty. Je krijgt nog handigheid in het maken van die stokjes
gr sandra

Henriette zei

hiihih jazeker en het is ook heel leuk om te doen!! liefs Jetty xxx

Marianne zei

Heel leuk gedaan weer Jetty,
Liefs, Marianne