Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
 
Vrijdag 18 April
even
naar de
Action geweest
en
dit huis gekocht
en
opgepimpt
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Ghea zei

je hebt er een schitterend huis van gemaakt Henriette.
Fijne Paasdagen, liefs Ghea

Antoinette Voorn zei

Ahhh wat leuk gedaan joh ik denk dat ik ook kaar ff de action onveilig ga maken! Fijne pasen hoor

Henriette zei

Dank jullie wel en ja ga maar eens sjoppen - jullie ook hele fijne Paasdagen, liefs Henriette xxx