Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

 
Donderdag 17 April
heerlijk even wezen
ontspannen
bij
 een
vogelkooi gemaakt
van een
Dutch Doobadoo
mal
 
 
 
en een kaart
ook
gesneden met
een
Dutch Doobadoo
mal

 
 


4 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Super leuk is het weer geworden Henriëtte! en altijd gezellig bij Elly! Fijne Paasdagen en groetjes van Gerie

Sandra zei

ziet er wel weer erg leuk uit

Wil zei

Mooie creaties heb je gemaakt.

GRoet WIL

Henriette zei

Dank jullie wel en ook hele fijne Paasdagen en dan zeg ik:
Hij is waarlijk opgestaan!!!
liefs Henriette xxxx