Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Zaterdag 19 April
een baby kaart
hart
gemaakt
en deze doet mee
met
een
challenge
http://wlvc.blogspot.nl/
 
 
 



7 opmerkingen:

Plony zei

Ik heb je prachtige hart bij de challenge gezet Henriëtte maar wil je nog wel even in je berichtje zetten dat je meedoet aan de challenge bij http://wlvc.blogspot.nl/ ???
Dat is 1 van de regels voor deelname. Dan wens ik je heel veel succes natuurlijk en ik hoop dat je nog eens vaker meedoet aan onze challenges.
Fijne paasdagen en lieve groetjes van Plony

Antoinette Voorn zei

Wauwww echt vintage mooie baby creatie en lief dat kleine hobbelpaardje!

Marianne zei

Ziet er heel goed uit en fijne paasdagen.
Groetjes Marianne

Henriette zei

dank jullie wel, liefs en jullie ook fijne dagen xxx

Anoniem zei

Wat een leuke creatie!
Weer eens wat anders op zo'n hart vorm! Mooi gedaan!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

Pouwla zei

Heel leuk gemaakt Henriette! Dank je voor je deelname bij WLVC.
Liefs Pouwla.

Liesbeth zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt Henriette, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
groetjes Liesbeth