Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Het is heel vroeg in de morgen van 10 Maart, ik kon niet slapen en ben ik maar even aan de freubel gegaan aan de Challenges van Scrappingmusketeers - Thema voorjaar! Opdracht ~ 1. Rond van vorm ( bakje, layout of kaart of noem maar op als het maar rond is).~ 2. De kleur geel moet er op voorkomen ~ 3. Gebruik bloemen ~ 4. Gebruik een pons ~ Dit is het resultaat en ik vind hem wel gaaf geworden!

3 opmerkingen:

Sandra zei

inderdaad erg leuk jetty
gr sandra

Anneke klerks zei

Prachtig is tie geworden,schitterend!!
Liefs Anneke

marion zei

Wat een prachtig kaartje ! Liefs, Marion