Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vandaag Vrijdag 2 Maart ben ik vanmiddag even aan de freubel geweest met onze kleindochters en kijk zij zijn ook heel creatief:
wat een schatjes he, we genieten er ook van..
Dit is mijn kaart!

5 opmerkingen:

Sandra zei

wat een leuke kaart jetty
gr sandra

marion zei

heerlijk dat je zo'n creatief gezinnetje hebt jetty, je eigen tag mag er ook zijn ! Liefs, xxx, Marion

Creation by Heart zei

Hoi Jetty, ooohhh wat leuk om Roxanne en Nikita te zien en wat zijn ze al weer groot geworden. Heerlijk he om met kleinkinderen te freubelen. Ziet er allemaal heel gezellig uit.
Lieve groeten uit Lemmer
HennyB:)

Marianne zei

Wat een leuke kleinkinderen heb je.
Je tag is ook weer prachtig.
liefs, Marianne

Monique CreaTijd zei

Wat een heerlijk creatieve kinderen, moet wel lachen....mijn dochter heeft ook zo mega-veel feestmutsen gemaakt. Ook erg mooie tagkaart heb je gemaakt.