Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vandaag 13 maart en geheel onverwachts kwam Sonja even langs en ze had een leuk model van een boekje mee, ik heb er dus dit van gemaakt!
eerste binnenkant:
nog een gedeelte van de binnenkant:
en van de andere kant:

3 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuke jetty
gr sandra

Marianne zei

Heel mooi gedaan Jetty.
P.S. Op mijn blog staat hoe je de woordverficatie uit kan zetten op de oude en nieuwe blogversie.
Hoeft niet, maar misschien wil je het wel.
liefs, Marianne

marion zei

Prachtig Jetty. Liefs, Marion