Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Leven is niet altijd gemakkelijk, maar de vraag is hoe ga je er mee om: ~ Kostbaar en kwetsbaar is ons leven en is geheel aan de Here gewijd ~ Vreugde en vrede worden ons gegeven en door God zijn Geest geleid ~ Als in de nacht van onmacht, duister en de onrust fel klopt aan ons hart ~ Zijn we dankbaar dat we naar Hem luisteren en Zijn Woord nooit verward ~ We gaan door het leven vol van vertrouwen `t is gave `t moet niet nee…het mag ~ Ontroerd beleven wij, dat wij op Hem kunnen bouwen voor nu en dag aan dag ~ We willen zijn als mensen naar Gods Woord en Hem vertrouwen naar Zijn plan ~ Overgevend aan Zijn Geest, Die ons heiligt en overtuigt, dat het leven ook zo kan ~

Geen opmerkingen: