Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Op Donderdag 23 februari, ben ik begonnen aan mijn projekt " mijn Aglow-reis naar Amerika" in 2009 en vandaag 12 maart heb ik het compleet gemaakt!
de lege binnenkant
de binnenkant met een uittrekboekje met wat foto's!

4 opmerkingen:

Marjoleine zei

het ziet er prachtig uit hoor!
Liefs,
Marjoleine

Monique CreaTijd zei

Supers !!

José zei

Hoi Jetty, wat een leuk en mooi doosje heb je gemaakt.
groetjes José

Sandra zei

ziet er wel weer heel leuk uit
gr sandra