Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Vrijdag 10 Januari
een
houten boekje gemaakt
met
onderwerp naaien
  
 
en
de binnenkant
 
 
 
 

7 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhhhh wat gaaf en schattig gemaakt super leuke items zitten erin! Mooi als homedecoratie !

Scraptastische hobby zei

Wat een TOPPER Henriette!
Een prachtige creatie joh, en alle details weer zo mooi gedaan! Geef het maar een mooi plekkie!!
Groetjes van Gerie

Henriette zei

dank jullie wel, het is ook zo leuk om te maken, ik heb dit houten boekje gekocht bij de Action, geweldig he! liefs Henriette xxx

Sandra zei

erg leuk, ziet er goed uit

Marianne zei

Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Wil zei

Oh,wat leuk,hartstikke leuk !!!!!

Groet WIL

Henriette zei

Dank jullie wel, het geeft heel veel plezier om dit te doen, volgende week nieuw project een bellen wekker ...liefs Henriette xxx