Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Zaterdag bij
een
lay-out van mijn man en oudste zoon
in een lijst gemaakt!
 
Het
was een hele aparte ervaring
maar ik ga het meer doen.
Kei-gaaf!

 
 


10 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Superrrrrrrrrr Henriette.

Ankie

Sandra zei

erg leuk geworden

Henriette zei

Dank jullie wel, iets nieuws om te maken, wat me wel geraakt heeft, maar weet dat nog twee lijsten heb liggen, nog ff mooie foto's zoeken, liefs Henriette xxx

M@rgreet zei

Ik vind het supergaaf wat je gemaakt hebt!
Weer wat anders zo. Zoek er een mooi plekje voor!
Liefs Margreet

Unknown zei

Je weet het al, maar ik vind 'em geweldig!!! Enne... aparte ervaring, haha,tja, dat kun je weleens zo hebben!
Vond de reactie van je man er ook eentje met een gouden randje hoor, volgens mij vond ie het echt superleuk!
Lieve Henriëtte, succes met je volgende lijsten en denk om jezelf!
Liefs Elly

Henriette zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties en ja Elly, mijn man vindt het echt fijn wat ik doe, hij geniet ervan en stimuleert mij omdat zoals hij zegt, ik er zo van geniet en dan alles een beetje wat er speelt opzij kan zetten, liefs Henriette xxx

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Henriette zei

Dank je wel, liefs Henriette xxx

Scraptastische hobby zei

Hoi Henriette,
Ik kon helaas niet maar heb wel een lege lijst mee genomen laatst, dus dat komt wel een keer goed! Maar die van jou is een Bjoetie geworden zeg...heel veel plezier er van!!
Hobbygroetjes van Gerie

Henriette zei

ja Gerie, ergens hoopte ik al dat je er ook zou zijn, volgende keer hoop ik dan, liefs Henriette xxx