Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


Dinsdag 28 Januari
heb ik de Sol verzorgt bij
"Kaarten maken met Tiets"
 
Je gaat een kaart maken
met hinten op het forum
en dan komt er iets moois uit!
en
zo is mijn kaart geworden
 
 
wil je hem ook maken:
Benodigdheden B X H
Cardstock 1: 30,5 x 15 cm
Cardstock 2: 1 ovaal of rond van ongeveer 13 cm ( leuk randje)
 Scrappapier:
A:  3 x 4,1 cm x 14,6 cm = 1 kleur
B: 2 x 8,1 cm x 14, 6 cm = 1 kleur
C: 2 x ovaal of rond van ongeveer 13 cm = andere kleur of patroontje
Kantjes en van alles en nog wat om op te pimpen en stempels - plaatje etc.....
 
HINT 1:
Pak Cardstock 1 en ga deze scoren op: 8,5 cm - 13 cm - 17,5 cm - 22 cm
Daarna vouwen en aan beide zijden de hoekjes eraf knippen op 5 cm x 3,5 cm
HINT 2:
Pak Scrappie B en haal daar ook de hoekjes er af 
Pak dan Scrappie A en ook Scrappie B en plak deze op Cardstock 1
* idee om een kantje tussen Cardstock 1 en Scrappie B te plakken
HINT 3:
Pak Cardstock 2 - je ovaal of rondje en Scrappie C
en haal van Scrappie C een randje eraf  (als je geen kantje gaat doen) - en plak deze op Cardstock 2
Hint:
eventueel een kantje ertussen plakken net als Hint 2 
en plak daarna  Cardstock 2 op de middelste gedeelte van de kaart
HINT 4:
Pak nu je tweede Scrappie C - ovaal of rond en snij deze in de lengte doormidden
en plak deze op de twee buitenste kanten van je kaart, tegen de middennaad aan
HINT 5:
Ga nu zelf naar eigen inzicht de kaart verder oppimpen
 
 


2 opmerkingen:

Sandra zei

mooi geworden hoor henriette

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Prachtig gedaan.
Liefs, Marianne