Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!

Deze week bezig geweest
om een Club-home kaart te maken
voor de beide clubs
waar ik actief ben
 
       Maak een rose winterkaart 
                 
 
en
 
maak een kaart met Valentijn - Love en Rood 
 
 

5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Het zijn weer plaatjes Henriëtte, prachtig zoals je alles bij elkaar hebt gezocht....super weer....
Groetjes van Gerie

Wil zei

Oh,Henriette wat zijn ze weer mooi.
Komplimenten hóór !!!!!

Groet WIL

Henriette zei

dank jullie wel, liefs Henriette xxx

Teresita zei

Henriette son muy bonitas! Feliz Año 2014!

Henriette zei

Thank you Teresita voor het compliment, liefs Henriette xxx