Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 

Een mannenkaart
is best wel moeilijk
maar
ik denk het is wel gelukt!!
 

 
de binnenkant
 
 
 
deze kaart
heb ik ontworpen
voor
de uitdaging Januari
voor
Freubelstraatje
 
 
 
 


4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Owwww onwijs gaaf ... wat een prachtige mannenkaart en geweldig aangekleed!

Unknown zei

Móóóóóóiiii!!! Stoer, maar toch lekker bij je eigen stijl gebleven! Vind het zelf niet de makkelijkste kaarten om te maken, maar daar hebben de meeste kaartenmaaksters last van geloof ik. Maar het is je gelukt!
Nog een fijne zondag, zie je van de week hopelijk weer, de weersberichten zijn in ieder geval stukken beter geworden!
Liefs, Elly

marijke zei

dank je wel voor de lieve reactie in mijn blog over ons nieuwe kleinkindje, het gaat even nog niet lekker met haar , heeft nu een maag sonde en infuusje ze maakt doordat ze te klein is geen glucose aan , mama al naar huis en zij nog in ziekenhuis , erg triest maar ze vecht wel hoor komt vast goed , had naar ilona berichtje op fb gestuurd of ze het in de "straat" kon meedelen omdat er toen veel mensen naar vroegen nog voor ik daar weg ging, groetjessss van mij naar jou ( heb nog steeds het geluks hangertje aan de tas hangen van de clubdag twee jaar geleden die je bij het potje jam had gedaan ben ik erg zuinig op )

Henriette zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties en ja Marijke we gaan voor haar bidden en het vertrouwen houden dat ze sterk gaat worden, liefs Henriette xxx