Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!


 
 
Maandag 13 Januari
een
oude wekker opgepimpt!
een
foto van de tweeling
er in geplakt
zo klein ....
ze waren
net geboren!
 
 
 


4 opmerkingen:

Sandra zei

dat ziet er superleuk uit

Scraptastische hobby zei

Hoi Henriette,
Dit staat ook nog op mijn to do lijst. Ik heb hem al gekocht bij de kringloop en al wit gegessoot, hihi. wat een woord hè! Die van jou is super gaaf en wat waren ze klein zeg!
Groetjes van Gerie

Henriette zei

Dank jullie wel en ja ze waren klein maar ze worden volgende maand alweer een jaar en dat kruipt - loopt - tettert zo gaaf! maar ze zijn nog niet groot , zo leuk.. twee mini mensjes - liefs Henriette xxx

Antoinette Voorn zei

Wat super geweldig en zo prachtig ...schattig met al dat lint en tule!