Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
 
Dinsdag 14 Januari
Opdracht:
Maak voor de bruiloft
 een
A4 met iets uit jouw stad
en een recept
Dit heb ik er van gemaakt!
 
Ik heb de sluier over de vuurtoren gezet
en alleen de hoed
en op de achterkant
een visrecept
gaaf he!!!
 
 
 
 

6 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Super leuk Henriette

Ankie

Marianne zei

Ziet er toppie uit Henriette, mijn complimenten.
Liefs, Marianne

Henriette zei

Dank jullie wel, liefs Henriette xxx

Antoinette Voorn zei

Heel gaafff gemaakt en wat een idee !

Lia zei

Wat een leuk idee Henriette!! Ziet er super uit hoor!
Lia xx

Henriette zei

Dank jullie wel, liefs Henriette xxx