Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vrijdag 13 April een verjaardagskaartje gemaakt, deze is ook weer van het papier - little yellow bicycle - van de cardkit van April van "Simpel Scrappen"

4 opmerkingen:

Sandra zei

superleuke kaart weer jetty
gr sandra

Marianne zei

Heel leuk gedaan weer Jetty.
Jij heb een tempo daar sta ik iedere keer weer van te kijken.
liefs, Marianne

Anneke klerks zei

mooie kaart jetty
fijn weekend
liefs anneke

Channah zei

Lieve Jetty,
Hartelijk bedankt voor al je lieve reactie's op mijn blog.
Groetjes Channah