Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Norah wordt 1 jaar op 30 April, het is echt een Konings kind, zo'n mooi meiske en dit kaartje is voor haar!

5 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superlief kaartje heb je gemaakt jetty en jullie kaart staat te pronken op me blog hoor. Nog hartstikke bedankt daarvoor
gr sandra

Marianne zei

Heel leuk kaartje is dit, heb je weer prima gedaan.
liefs, Marianne

marion zei

ahhhh wat een leukertje Jetty. Liefs, Marion

Anneke klerks zei

schattig kaartje, gefeliciteerd met norah
liefs anneke

Henriette zei

dank jullie wel, liefs Jetty xxx