Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Vrijdag 20 April, Het tweede kaartje voor vandaag, heerlijk om zo te kunnen freubelen en de ander blij te maken!

4 opmerkingen:

Marianne zei

hij is weer prachtig Jetty.
Tot morgen.
liefs, Marianne

Sandra zei

wat een mooi lief kaartje jetty
gr sandra

marion zei

Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt Jetty. Liefs, Marion

Henriette zei

Dank jullie wel meiskes, het is ook zo fijn om mensen te bemoedigen met een kaart in wat voor situatie ze ook zitten, het geeft vreugde..liefs Jetty xxx