Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Donderdag 19 April, een bemoedigings - kaart gemaakt voor de man van een kennisje van ons en deze is heel erg ziek...

4 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind hem prachtig geworden.
Mooi gedaan hoor!
liefs, Marianne

Sandra zei

supermooie kaart hoor jetty
gr sandra

Anneke klerks zei

ohhhhh, Jetty ik vind hem zo mooi , bedankt voor het delen
liefs anneke

Henriette zei

dank jullie wel voor de complimenten, hij is goed terecht gekomen ondanks het verdriet van het ziek zijn, geeft dit een glimlach op de mond! liefs Jetty xxx