Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Gezegende Paasdagen ~~~~~ Hij is waarlijk opgestaan!!!
Een paaskaart gemaakt van de cardkit maart van "Simpel Srappen"
de binnenkant van de kaart met een zakje eitjes...

4 opmerkingen:

marion zei

Schitterend kaartje Jetty ! Fijne paasdagen. Liefs, Marion

Marianne zei

Heel leuk Jetty en jij ook fijne paasdagen.
liefs, Marianne

Sandra zei

dat ziet er wel weer heel erg leuk uit hoor jetty helemaal leuk. Geniet van de paasdagen zou ik zeggen
Gr sandra

Henriette zei

Dank jullie wel lieve neiskes, het is feest en we gaan er ook een feestje van maken!
liefs Jetty xxx