Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Verleden jaar zomer ben ik begonnen om mijn leven in een boek te doen, waar kom ik vandaan en hoe is mijn leven op weg, het was niet gemakkelijk, daar ik ook nu eindelijk het verdriet van ons dochtertje Danique en zoontje Levien een plaatsje kon geven, zij zijn gestorven na de geboorte maar zeker wetende dat ze veilig zijn in Jezus Zijn armen en dat geeft troost!

5 opmerkingen:

Marjoleine zei

Dat ziet er prachtig uit Jetty! Fijn dat je door dit te doen je verdriet een plekje hebt kunnen geven en je getroost weet door onze lieve Heer!
Liefs,
Marjoleine

Henriette zei

dank je wel, dat was inderdaad een goede stap naar herstel!
Voor alles is een tijd!
bedankt voor je lieve woorden, liefs Jetty xxx

Mazina zei

Wat ongelofelijk indrukwekkend, Jenny!
groeten en liefs van Mazina

Henriette zei

Dank je wel Mazina, liefs Jetty xxx

Adriana zei

Hallo Jetty,
heel mooi gemaakt, en ook een rustig gevoel dat je zo met je verloren kindjes bezig bent geweest,
ook ik heb een zoontje weg moeten brengen, hij is al 25 jaar niet meer lichamelijk bij ons, maar geestelijk dag en nacht.