Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Op Zondag 22 April heb ik de workshop "Letterbak" bij Simpel Scrappen gemaakt! Deze was van verleden jaar Juni maar toen was ik ziek geworden en kon ik hem niet maken, ik ben zo blij dat hij nu af is en ik vind hem gewoon geweldig!!
er zitten foto's in van onze kleindochters - Ed in de Filipijnen - onze trouwfoto - oud nederlands geld - gezinsfoto van de kerst en natuulijk Jetty op een brugleuning in Doorn!

5 opmerkingen:

marion zei

Schitterend gemaakt Jetty. Liefs, Marion

Henriette zei

dank je wel Marion, ik ben er ook heel blij mee! liefs Jetty xxx

Sandra zei

superleuk geworden hoor jetty, ook heeft het dan even een tijdje geduurd voordat ie af was
gr sandra

Crea-Reneetjeuh zei

Wat een.pracht.henriette had ik toch een vraagje had je daar nog een template van? Groetjess

Henriette zei

Hoi Renee, dit is een houten bak met allemaal losse open doosjes, ik denk nog wel te koop bij Simpel Scrappen, liefs Jetty xxx