Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 14 April, ik zat heerlijk in het zonnetje op de camping een verjaardagskaartje te maken en deze is het geworden

5 opmerkingen:

Anneke klerks zei

zooooooo, mooie kaart in het zonnetje gemaakt,schitterend!!
fijn weekend verder
Liefs Anneke

Sandra zei

leuk kaartje,mooie kleuren
gr sandra

Marianne zei

Ziet er weer helemaal okidokie uit Jetty.
liefs, Marianne

Marian zei

kwam via je reactie op mijn kaart bij de club van Tiets bij jou terecht.
wat maak je geweldige kaarten, een genot om naar te kijken

Groetjes Marian

Henriette zei

Dank jullie wel voor de lieve woorden en ik ben erg dankbaar dat er blogs is om te laten zien wat voor gave ik heb...liefs Jetty xxx