Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Het is nog steeds 25 April en ik heb vanavond mee gedaan met een blinde crop en dit is mijn kaart, maar geheel anders hihihihi

3 opmerkingen:

Marianne zei

Geen idee wat een blinde crop is maar je kaartje is prachtig.
liefs, Marianne

Henriette zei

het is net zo iets als een Sol, maar dan doe je alles op het moment dat we beginnen, maar ik kon me niet concentreren, ik was zo beroerd maar hij is wel leuk geworden..hihihihi..geheel anders, liefs Jetty xxx

Anneke klerks zei

tis een hele mooie geworden
liefs anneke