Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Samen met nog 10 vrouwen hebben we zo genoten, we hadden zaterdag 31 Maart een Sara-feest in Friesland, een zusje Caren uit de gemeente "Kaleo Ministries" werd 50 jaar en we hebben haar ontvoerd en we zijn wezen varen in Giethoorn en toen naar de Orchidee hoeve in Luttelgeest geweest en heerlijk wezen wokken in Steenwijk, daar hoort natuurlijk een cadeau bij en ik heb dit voor haar gemaakt:
is ie leuk of is ie leuk!!

3 opmerkingen:

Sandra zei

super kleurige creatie hoor jetty
gr sandra

Angela zei

Dat zal een hele gezellige dag geweest zijn. Een schitterende kaartje heb je gemaakt.

XOXO Angela

Henriette zei

Kaartje?
Nee hoor het is een houten omlijsting, waarin ik dit in heb verwerkt!
zo leuk om te doen !
ze was er super blij mee!!

en bedankt voor de complimenten!!!
liefs Jetty xxx