Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Dinsdag 17 April, even aan de freubel gegaan om mijn gedachten te verzetten en het is gelukt!
Dit kaartje heb ik gemaakt voor !!!!!!!, zij is ook op 2 April jarig en dat is mij ontschoten, dus op de clubdag van Tiets zal ze deze inpakt van mij krijgen...hhihihih...
de eerste binnenkant...
de gehele kaart uitgeklapt!

3 opmerkingen:

Marianne zei

Beeldschoon Jetty.
Het is een toppertje.
liefs, marianne

Astrid zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor, superrrr !!

liefs Astrid

Henriette zei

dank jullie wel.....het is zo opbouwend om de kaarten te maken en de ander te verwennen, want elke kaart die hier staat is voor iemand gemaakt en gelijk op de bus gedaan! heerlijk, het leven is goed om te delen...liefs Jetty xxx