Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zaterdag 21 April, van de week is de maand cardkit van "Simpel Scrappen" weer binnen gekomen en ik heb deze kaart gemaakt! (het bedeltje is uit eigen voorraad)

5 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind het een plaatje geworden Jetty!
liefs, Marianne

Sandra zei

wat een superkaartje jetty
gr sandra

Anneke klerks zei

prachtige kaart Jetty
liefs anneke

Henriette zei

Dank jullie wel, ik heb deze voor een vrouw gemaakt waar even wat moeite was en het heeft haar zeer bemoedigd! liefs Jetty xxx

marion zei

Wat een schitterend kaartje Jetty. Liefs, Marion