Volgers

Hallo, welkom op mijn blog en ik hoop dat je met heel veel plezier geniet van alles wat ik ontwerp!

Want weet, dat het een zegen is om zo vrij met mijn hobby bezig te kunnen zijn en op deze manier,
heel veel mensen te kunnen bemoedigen!
Ik maak de kaarten niet echt op voorraad, maar altijd voor de persoon die het op dat moment nodig heeft!
Zo, kan ik door mijn kaarten heen laten zien wie God in mijn leven is!
Zondag 8 april, het is best nog vroeg in de morgen ~ ik dacht dat het al 7 uur was, maar ik kwam er later achter dat het nog maar 6 uur was...maar naar bed terug is geen optie, dus ff aan de freubel gegaan ~ Het is weer een nieuwe maand, dus het is weer kerstkaarten-tijd, ik doe nog steeds mee met de kerst-kaarten wedstrijd van de club "kaarten maken bij Tiets" dit is de eerste kaart voor de maand april

5 opmerkingen:

Marianne zei

Ik heb ook een lekker nachtje gehad drie uur geslapen met als resultaat dat ik weer in slaap viel om half acht en half tien wakker werd.
Je kaartje ziet er weer prima uit Jetty.
Fijne dag
liefs, Marianne

Anneke klerks zei

mooie kaart Jetty
fijne paasdagen
liefs anneke

Henriette zei

Dank jullie wel en ik ben nu helemaal gaar.. fijne dag verder, de kleindochters zijn heerlijk aan het spelen en gaan straks weer naar huis, liefs Jetty xxxx

Sandra zei

je hebt een supermooie kerstkaart heb je weer gemaakt hoor jetty
helemaal leuk
gr sandra

marion zei

Hij ziet er keigaaf uit Jetty. Ik wil je een fijne tweede Paasdag wensen en hoop dat je eerste Paasdag ook geweldig was voor je (ondanks het vroege opstaan). Liefs, Marion